برخی از با ارزشترین بینش های معامله گران برای موفقیت در بازارهای دشوار امروزی، برای شما در این کتاب فراهم شده است. این فرصت برای شما ایجاد شده تا از این مزایا استفاده کنید. بنابراین آماده باشید تا آخرین استراتژیها و نکات و موضوعات مهمی که معامله گران حرفه ای در اختیار شما قرار میدهند را انتخاب کنید.

رابرت دیل

در ابتدا رابرت دیل “۱۶ قانون سرمایه گذاری شناسی” خویش را به شما معرفی خواهد کرد. که ناشی از ۲۰ سال تجربه معامله گری وی می باشد. این فهرست بررسی (چک لیست) از شما در مقابل رایج ترین اشتباهاتی که معامله گران مرتکب می شوند، محافظت می کند.

پرایس هدلای

توسط پرایس هدلای و آموزش ارائه شده وی، یاد خواهید گرفت که چگونه در مدیریت High ها و Low های بسیار مشکل در معاملات، تبحر کسب کنید. او به شما نشان خواهد داد که چگونه فاکتورهای روانشناسی، از قبیل کمالگرایی، ترس و عدم اعتماد به نفس می تواند نتایج فاجعه باری را برای شما رقم بزند، و چگونه شما می توانید بر آنها غلبه کنید.

مارتا استوک

مارتا استوک، یک نگاه اجمالی می افکند به الگوهای نموداری مدرن، و چگونگی استفاده از ابزارهای لازم و قدرتمند جهت بررسی هرچه بهتر قیمتها.

استیو نیسون

استیو نیسون به شما نشان خواهد داد چگونه نمودارهای شمعی می تواند به شما کمک کند تا به سرعت سیگنالهای بازگشتی را تشخیص دهید و قدرت معاملات خود را بهبود بخشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از این ابزار قدرتمند، یک جهش در رقابت، حفظ سرمایه و باز کردن درهای جدید و منحصر به فرد در تحلیلهایتان بوجود بیاورید.

باربارا استار

باربارا استار در مورد دو اندیکاتور قدرتمند صحبت خواهد کرد که به شما کمک می کند نه تنها جهت روند را بلکه قدرت آن را نیز شناسایی کنید. یاد بگیرید که چگونه از آنها استفاده کنید جهت دوری جستن از دام روندها توسط سیگنالینگ (علامت دهی) تغییرات در حرکت قیمت.

شان لوکاس

شان لوکاس به ما نشان خواهد داد چگونه تغییرات در نوسانات بازار را را تشخیص دهیم؟

داریل گوپی

داریل گوپی مقداری سئوالهای سخت معاملاتی فراهم کرده، از قبیل علامت ازدحام خرید یا فروش یا یک روند چیست؟ او به شما نشان خواهد داد که چگونه خطوط میانگینهای متحرک گوپی به شما کمک خواهد کرد که به این سئوالات مطرح شده پاسخ دهید؟

جان بولینگر

آخرین مورد، اما در واقع نه آخرین مطلب اینکه، جان بولینگر سازنده باندهای بولینگر در مورد ۱۵ قانون اولیه این باندها با شما صحبت خواهد کرد. تا به طور قابل توجهی پتانسیل تجارت و معاملات خود را افزایش دهید.


این کتاب ترجمه کتابی با همین عنوان “SECRETS of SUCCESSFUL TRADERS” شرکت نرم افزاری متا استاک می باشد. که یکی از پرفروشترین کتابها در زمان خود بوده است و به چاپ دوم رسیده.

اسرار معامله گران موفق نسخه اصلی

بسیار خب، اکنون زمان کشف آن اسرار موفقیت است

از خواندن این کتاب لذت ببرید و معاملات لذت بخشی داشته باشید.


خرید و دانلود