شما در فارکس تجارت می کنید تا پول بسازید. اما مجبورید زمانی را برای رسیدن به این سطح اختصاص دهید. این به مقداری زمان و تلاش برای تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور فارکس جهت پول سازی مستمر نیاز دارد و نمی تواند یک شبه انجام شود.

برخی از افراد شروع به یادگیری فارکس می کنند در حالی که یا هیچ درآمدی ندارند و یا کم درآمد هستند. تجارت در بازار فارکس می تواند یک منبع خوب درآمد باشد، اما هنوز هم شما نیاز به پول برای پوشش هزینه های خود و زنده ماندن قبل از تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور فارکس دارید. داشتن یک پشتیبان قوی کمک می کند تا شما با ذهن آرامتری در بازار فارکس روی تجارت خود تمرکز کنید. این مانع از احساساتی می گردد که دلیل اشتباه عمل کردن شما می باشند.

کار کمتر

شما نمی توانید تبدیل به یک معامله گر سودآور فارکس شوید در حالی که تحت فشار مالی هستید. شما نمی توانید بازارها را فشار دهید که برای شما پول بسازند. شما مجبورید گام به گام و با ذهنی آرام پیش بروید، در غیر این صورت به هیچ کجا نخواهید رسید.

اکثر مردم فکر می کنند که برای رسیدن به موفقیت تمرکز بر روی تکنیک ها کافی است، اما این تنها بخش کوچکی از کار است. شرایط زندگی شما نقش بسیار مهمی دارد. باید تجارت با ذهنی آرام را تمرین کنید. شما نمی توانید آن را انجام دهید در حالی که در مورد هزینه های روزانه خود نگران هستید.

بنابراین، اگر شما یک وضعیت مالی پایدار ندارید و ایجاد یک زندگی از طریق تجارت در بازار فارکس را انتخاب کرده اید، بهتر است به تولید یک جریان ثابت از درآمد باشید که در ابتدا هزینه هایتان را پوشش دهد، سپس روی تجارت تمرکز کنید، به دلیل اینکه معلوم نیست چه زمانی شما تبدیل به یک معامله گر همواره سودآور فارکس شوید. برای رسیدن به این هدف، شما باید در ابتدا با یک درآمد پایدار پشتیبانی شوید.

خوشبختانه، می توانید بر روی برخی از مشاغل دیگر کار کنید مادامیکه در حال تمرین فارکس می باشید، اگر شما سبک تجارت ما را انتخاب می کنید، چرا که ما تایم فریم های بلند مدت را کار می کنیم و تنها نیاز به بررسی نمودار به مدت 30 دقیقه در روز را داریم. بنابراین، زمان کافی برای تمرکز بر روی برخی از مشاغل دیگر را دارید در حالی که در حال تمرین فارکس هستید.

من همیشه در مورد پوشش پول سازی موضوعات مرتبط در این سایت فکر کردم، چرا که بسیاری از این بازدیدکنندگان وب سایت هنوز معامله گران سودآور فارکس نشده اند، و بسیاری از آنها نیاز به یک منبع درآمد برای نشستن و یادگیری فارکس زیر سایه آن را دارند. این بسیار مهم است. اگر در حال یادگیری فارکس هستید در حالیکه نمی توانید هزینه های خود را از طریق کار دیگری پوشش دهید، زمان سختی را برای یادگیری فارکس خواهید داشت. بنابراین، در مورد کار بر روی برخی از فرصت های دیگر فکر کنید در حالیکه هنوز تبدیل به یک معامله گر سودآور فارکس نشده اید.

من از یکی از دوستانم درخواست کردم یک لیست از فرصت های شغلی که پول واقعی می سازند در حالیکه نیاز به صرف زمان زیاد از طرف شما ندارند را تهیه کند، چرا که هنوز شما نیاز به مقداری زمان آزاد برای کار بر روی کار تجاری خود دارید. سرانجام او یک مقاله نوشت و برای من فرستاد که روی فرصت های شغلی تمرکز داشتند که کمتر وقت گیر است ولی در عین حال پول ساز می باشند. هنوز هم تریدینگ در این فهرست به عنوان یکی از بهترین راه های کسب درآمد در حالیکه مقدار کمی از زمان صرف آن می گردد. به عنوان فردی که در حال کار بر روی این روش می باشد، شما یک قدم جلوتر از دیگران هستید. سرانجام اینجا در پایین مقاله ای هست که دوستم، اریک، برای من فرستاده بود. شاید من می بایست آن را ویرایش کنم تا هماهنگ تر با نیازهای تریدرها باشد:

فرصتهای کسب و کار ویژه

آیا تا به حال برای شغلی که در آن بتوانید نیمی از کاری را انجام دهید که در حال حاضر انجام می دهید و در عین حال حواله حقوق آن چرب و یا حتی خیلی چربتر باشد، آرزو کرده اید؟ مطمئن هستم که در مورد آن فکر کرده اید و سپس آن را به عنوان افکار واهی و پوچ رد کردید اما متعجب خواهید شد اگر بدانید که غیر ممکن نیست رسیدن به این افکار اگر همه افکار خود را روی آن متمرکز کنید و به سوی آن تمام تلاش خود را بنمایید.

اجازه دهید چیزی را به شما بگویم قبل از اینکه به لیست مراجعه کنید. می دانم که شما متعجب هستید که چرا این مقاله در این سایت منتشر شده است، چرا که این سایت قرار است تنها به تجارت در بازار فارکس متمرکز شود. شما درست می گویید. با این حال، برخی از دلایل مهم پشت سر انتشار چنین مقاله ای در این سایت است که به ندرت در پست های متفاوت شما را از جزئیات آن مطلع خواهم کرد.

1 - تجارت آنلاین

تجارت آنلاین یکی از بزرگترین وسایل پیدا کردن پول در زمان حال است. بیش از حقوق صاحبان سهام، فارکس مورد توجه عموم با توجه به حجم گسترده، نقدینگی و ساختار غیر قابل تنظیم بازار ارز قرار گرفته است. واقعیت این است که بازار ارز در 24 ساعت هفته باز است که این یک مزیت اضافه شده است. شما می توانید این را به عنوان یک کار اضافه همراه با یک کار روزانه انجام دهید و یا اینکه می توانید فقط این شغل را، آن زمان که شما به یک معامله گر همواره سودآور تبدیل شده اید، انتخاب کنید.

بسیاری از معاملات هستند که می توانند عملکرد یک مقدار قابل توجهی از پول را در عرض چند دقیقه برای معامله گران کهنه کار به وجود بیاورند. این که آیا شما یک تازه وارد به جهان فارکس هستید و یا یک متخصص کهنه کار بازار ارز، تجارت آنلاین یک راه بسیار راحت و ساده از قرار دادن منابع خود در این کار به منظور تولید بازدهی بزرگ در یک زمان بسیار کوتاه و با حداقل تلاش ممکن است.

2 - ایجاد محتوا

یک تقاضای بسیار بزرگی وجود دارد برای نویسندگانی که می توانند نوشته ای را بر روی طیف وسیعی از موضوعات مختلف ایجاد کنند. با توجه به موج عظیمی از حضور آنلاین، بیشتر و بیشتر کسب و کارها در حال ساخت یک شاهراه ارتباطی مستقیم برای ایجاد بستر مناسبی از حضور مخاطبین آنلاین خود هستند. آنچه که به وضوح قابل مشاهده است، وجود یک خلاء بزرگ از نویسندگان مناسبی است که بتوانند برای خواسته های خاص از یک سایت مشخص، مطلب بنویسند. در حالی که برخی نیاز به تخصص در جهان مالی دارند، دیگری ممکن است به تخصص در سرگرمی نیاز داشته باشد.

اگر شما استعداد نوشتن دارید و می توانید با قلم و یا به جای آن صفحه کلید، سحر و جادوی خود را به رشته تحریر درآورید، از مهارت های خاص خود در یک زمینه خاص به منظور کمک برای محتوای یک وب سایت خاص استفاده نمایید. عدم تخصص های مورد نیاز در منطقه این فرصت را برای نویسندگان حاضر باز می کند. شما می توانید تعداد ساعاتی را که می خواهید هر روز / هر هفته به کار مشغول باشید، همچنین نرخی که می خواهید را انتخاب کنید، و بسیار وب سایت هایی وجود دارند که لیست هایی از فرصت های ممکن در یک منطقه خاص را دارند.

3 - ساختار وب سایتها

محتوا تنها جنبه ی ایجاد یک وب سایت نیست. ساخت و ساز اولیه یک وب سایت، تنظیم نرم افزار، نصب برنامه های مورد نیاز و کد HTML مورد نیاز، یک فرم بسیار تخصصی خدمات نرم افزاری است که تنها نوع خاصی از متخصصین نرم افزار در آن توانا می باشند.

فرض کنید شما یک آدم عجیب و غریب در تکنولوژی هستید که از روزانه کار کردن با برنامه ساعتی 9 صبح تا 5 عصر خسته شده اید و یا از متخصصین و اهل فن مشتاق هستید که می خواهد کارش را در یک شرایط خوب انجام دهد که این می تواند حق شما نامیده شود. شما دستمزد خوبی برای ساخت وب سایت از ابتدا، ارسال آنها به یک دامنه خاص و همچنین نظارت بر عملکرد کلی سایت و ... دریافت می کنید.

تقاضا برای محتوای آنلاین و نیاز به افزایش دسترسی به کارشناسان نرم افزار مستعد که در این زمینه موفق شوند رو به فزونی است.

4 - ورود اطلاعات اینترنتی

بسیاری از ما از این گزینه کار آگاه هستیم. اما بسیاری از اوقات، مردم به خاطر ساعات کاری مقرر جهت انجام ورود اطلاعات از این کار صرف نظر می کنند به این دلیل که بسیار کار سختی را شامل می شود و گاهی اوقات پرداختی آن ممکن است تلاش صرف شده ی واقعی در آن کار را توجیه نکند.

با این حال با ظهور لیست کارهای آنلاین، این کار تبدیل به یک گزینه بالقوه سودآور برای همه کسانی است که می خواهند به درآمد های موجود خود اضافه کنند، به طور مثال برای بسیاری از مردم خانه نشین که یک ساعت اداری تنظیم شده را نمی خواهند، این کار به عنوان مکمل جریان پول فعلی می باشد.

5 - بررسی و تحقیق آنلاین

پر کردن بررسی های آنلاین یکی دیگر از راه های جالب و آسان برای کسب درآمد بدون قرار گرفتن در حجم زیادی از کار یدی می باشد. شما این آزادی را دارید تا این بررسی ها را در راحتی و آسودگی پر کنید، و همیشه تقاضا برای آن وجود دارد. شرکت های تحقیقات به طور مداوم در حال جستجو برای اعضای جدید بالقوه هستند که می توانند کمکی در جهت آزمایش آخرین پیشنهاداتشان به بازار باشند.

با یک کلیک ساده ماوس و چند دقیقه تلاش، شما می توانید با پر کردن این فرم ها به آسانی پول نقد به جیب بریزید. اگرچه پرداخت هر بررسی و تحقیق متفاوت است و آن می تواند به صورت نقدی و یا پاداش باشد، ممکن است بیشتر از 3 $ در هر تحقیق باشد که در زمان مشخصی به دست می آید.

6 - وب نوشتها (وبلاگ ها)

گاهی اوقات هنگامی که می توانید ذوق و اشتیاق خود را برای ایجاد درآمد قرار داده، این شاید بهترین ترکیب ممکن برای شما باشد که هر دو جنبه ی رضایت شغلی و همچنین دریافت پول را داشته باشید. بسیاری از مردم وبلاگ را برای لذت بردن از آن و ایجاد یک خروجی برای خالی کردن ورودی خلاقانه خود کار می کنند. چه این در مورد مسافرت باشد و یا در رابطه با مواد غذایی و یا شیوه زندگی و یا حتی تجارب ساده روز به روز پرورش یک کودک، مراقبت از یک حیوان خانگی یا حتی مراقبت از یک سالمند، گزینه های بسیاری بر روی شبکه در حال حاضر وجود دارد که شما می توانید تفکرات خود را در وبلاگ برای تولید درآمد کانالیزه کنید و مبلغ قابل توجهی کسب کنید، آن هم فقط با نوشتن آنچه که شما دوست دارید راجع به آن بحث و گفتگو کنید.

7 - نوشتن کتابهای الکترونیکی

هنگامی که ما در مورد خروجی های ممکن برای خالی کردن غرایز خلاق خود بحث می کنیم، از اشاره به انتشارات کتاب نمی توان چشم پوشی کرد و چه گزینه ای بهتر از انتشار نسخه الکترونیکی در این دوره انفجار اینترنت. کتاب های الکترونیکی سرمایه گذاری شما و هزینه چاپ یک کتاب را کاهش می دهند در حالی که در همان زمان آنها بزرگترین موقعیت دسترسی در سراسر اینترنت به معنای واقعی کلمه و تنها با یک کلیک ماوس را تضمین می کنند. نه تنها در نتیجه باعث می شود که همه ی تلاش صرفا متوجه نوشتن یک کتاب باشد، حتی هزینه های مربوطه به طور قابل توجهی پایین می آید.

8 - پرداخت به ازای جستجوی آنلاین

چند ساعت را صرف گشت و گذار سایت های آنلاین می کنید؟ چه خوب می شد اگر شما برای انجام همچین کاری هم دریافتی می داشتید؟ آیا فکر می کنید باور نکردنی است؟ خوب، در واقع نه! این شاید یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد آنلاین پول است. وب سایت های مختلفی به شما برای جستجو در گوگل، یاهو و مانند آن پیشنهاد پول می دهند. همه آنچه که شما نیاز دارید، ضمیمه کردن یک افزودنی به مرورگرتان می باشد و فقط با کلیک بر روی جفت نتایج اسپانسری که بالا می آیند می تواند پاداش و درآمد برای شما تولید کند. هیچ حداقل محدودیت برای نقد کردن پول وجود ندارد. پس همین امروز وارد سیستم شوید.

9 - نقد و بررسی کتاب / موسیقی

اگر شما یک کتابخوان حریص هستید و یا عاشق گوش دادن به موسیقی، این می تواند صدای رویاهای شما باشد. قدرت نقد و بررسی شما همچنین شهرت و خوانندگان شما را می سازد. هر چه نقد و بررسی های شما بهتر باشد، تعداد بیشتری از خوانندگان و دنبال کنندگان بی صبرانه نقد و بررسی های شما را انتظار خواهند کشید.

این نقد و بررسی ها با بسیاری از وب سایت هایی که مایل به جذب مخاطب از این طریق هستند، به شدت مورد تقاضا می باشند و به یکباره شما قادر به ساخت شهرت هستید. شما حتی می توانید به سادگی به درآمد نزدیک به 50 $ برسید، به وسیله خواندن کتاب مورد انتخابتان و یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه ی خود.

10 - آموزش زبان انگلیسی یا موضوع مرتبط آنلاین

اطلاعات بیشتر درباره ی موضوع سرمایه گذاری روی استعداد خود برای تولید درآمد. شما همچنین می توانید آموزش موضوع مورد علاقه تان را به صورت آنلاین بردارید یا اینکه در کلاس های آموزشی که در مجاورت شما می باشند تدریس نمایید. خیلی اوقات بسیاری از دانش آموزان با تاخیر از برنامه مدرسه عقب می مانند و به کمک اضافی از یک معلم خصوصی برای رسیدن به نمرات لازم نیاز دارند.

نه تنها که موضوعاتی مانند انگلیسی، به خصوص صحبت به زبان انگلیسی تقاضای بسیار زیادی در بسیاری از نقاط سراسر جهان دارد. شما می توانید هم کلاس های درس مجازی را نگه دارید و یا در واقع یک کلاس درس را برای تعامل با دانش آموزان خود اجاره کنید، تا به آنها دانش خود را انتقال دهید و آزمون هایی را در فواصل منظم برای ارزیابی پیشرفتشان سازماندهی نمایید. این کلاس ها هرگز در برنامه شما خیلی خسته کننده نمی باشند، و شما به راحتی می توانید آنها را آنطور که می خواهید به نوبه ی خود در برنامه تان جای دهید.

نتیجه گیری

انتخاب یک حرفه بهرحال می تواند مشکل باشد اما اگر شما میخواهید یک ویژگی اضافی مانند کار کمتر و دریافت بیشتر داشته باشید، خب باید بگویم که این هرگز غیرممکن نیست. در این زمانه که دنیای ما یک دهکده جهانی شده است، با یک اتصال به اینترنت شغلی با طیف گسترده ای از گزینه های در دسترس بسیار پیدا خواهد شد.

توجه به این نکته می تواند ارزشمند باشد که به طور فزاینده مردم در حال ساخت همه انتخاب های مهم خود از اختصاص زمان بیشتر به خانواده هستند حتی به قیمت دریافتی کمتر. این گزینه ها همه جالب تر و آسان برای انطباق با چالش های معین مدیریت خانه می شوند و همه اهداف با یک کار مناسب محقق می گردند.