با یک کتاب جدید دیگر در زمینه تحلیل تکنیکال و استراتژی معاملاتی قدرتمند، در خدمت شما عزیزان هستیم.

کتابی را که مطالعه خواهید نمود با عنوان "استراتژی های سودمند ورود و خروج کندل استیک" یکی از کتابهای بسیار خوب در خصوص شناسایی نقاط ورود و خروج دقیق و مطمئن در معاملات بازار سهــــــــام می باشد. البته قوانین این کتاب در تمامی بازارهای مالی دنیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما نویسنده این کتاب در متن بیشتر به بازار سهام اشاره کرده است.

همانطور که میدانید سیگنالهایی که توسط کندل استیک صادر میشود به دلیل اینکه سالهاست توسط معامله گران مورد استفاده قرار میگرد بسیار دقیق و پرکاربرد می باشد. در واقع میتوان گفت که کندل استیکها با گرافیکی که در خود دارند آینه احساسات و روانشناسی بازار هستند.

امروزه ثابت شده است که حرکت قیمتها تابع احساسات و تفکرات معامله گران است، و کسانی در این بازار موفق می شوند که بتوانند این احساسات را شناسایی کرده و با آن همراه شوند. از آنجایی که میتوان گفت شناسایی این احساسات و روانشناسی معامله گران جز با الگوهای کندل استیک میسر نیست، لذا دانستن این الگوها و استراتژی هایی که به کمک شمعهای قیمتی طراحی میشوند بسیار سودده هستند.

استراتژی های سودمند ورود و خروج کندل استیک

همانطور که میدانید تمامی ایندیکاتورها براساس یک سری فرمول طراحی میشوند که پایه و اساس تمامی آنها قیمتها است. دانستن زبان شمعها شما را مستقیما به دنیای ذهن معامله گران هدایت خواهد کرد. شما به کمک شمعهای قیمتی و مکان صحیح وقوع آنها در هر لحظه می توانید ذهن میلیاردها معامله گر و انرژی احساسی آنها را حدس زده و عکس العمل درست را از خود نشان دهید. می توانید تصمیم بگیرید که وارد یک معامله شوید و یا از یک معامله خارج شوید.

برای درک بهتر مطالب کتاب، لازم است تا خوانندگان محترم اطلاعاتی در خصوص الگوهای کندل استیک داشته باشند، البته سایر علاقه مندان با مطالعه آن می توانند زمینه ذهنی مناسبی را در این خصوص کسب کرده تا در آینده مطالبی در زمینه استراتژی های کندل استیک را راحت تر درک نمایند.

این کتاب ترجمه کتاب "Profitable Candlestick Enrty and Exit Strategies" می باشد که در سایت http://www.candlestickforum.com/store/PPF/parameters/11_5/more_info.asp به قیمت 14.95$ جهت فروش ارائه شده است.

بیش از این مقدمه را طولانی نمی کنم و به شما پیشنهاد میدم که اگر به دنیای معامله گری بازارهای مالی علاقه مندید حتما این کتاب را مطالعه کنید.


نوع محصول: دانلودی

فرمت: PDF

تعداد صفحات: 33 صفحه

حجم دانلود: 2.35 مگابایت

قیمت: 6000 تومان  (در صورتی که قبلا از محصولات نشریه خریداری کرده باشید 20 درصد تخفیف خرید به شما تعلق خواهد گرفت.)

 

 

خرید و دانلود کتاب


 

 


گارانتی برگشت وجه این محصول شامل ضمانت برگشت وجه در صورت عدم رضایت شما می باشد.

چنانچه حداکثر 30 روز از خرید این کتاب توسط شما گذشته باشد و از خرید خود رضایت نداشتید، ما وجه آن را به شما پس خواهیم داد.

برای این منظور، پس از خرید کتاب و مطالعه کامل آن در صورتی که رضایتی از خرید خود نداشتید، لطفا یک ایمیل به آدرس پستی نشریه فرستاده و در آن شماره سفارش و آدرس ایمیلی که خرید را انجام داده اید را قید فرمایید. لطفا برای ما بگویید که علت انصراف شما چیست؟ پس از آن وجه پرداختی شما طی چند روز بعد از انصراف به شما عودت داده خواهد شد.