جایی که آموزش های عملی برای معامله گران تازه کار شروع می شود!

در استراتژی های پایه و اصولی از قوانین ساده ای استفاده می شود که اغلب شامل یک یا دو ایندیکاتور ساده می باشند.

با یادگیری آنها و معامله کردن با الگوهای ساده، معامله گران تازه کار فارکس این توانایی را بدست خواهند آورد که به آسانی و ملایمت از این سیستم ها به سمت سیستمهای معاملاتی حرفه ای حرکت نمایند.

قصد ما این است که از سیستم های معاملاتی بسیار ساده کار را شروع کنیم، تا معامله گران تازه کار بتوانند درک درستی از نقاط ورود و خروج داشته باشند. بتوانند نقاط احتمالی برگشت قیمت را پیش بینی نمایند. تا بتدریج به سمت سیستم های معاملاتی پیشرفته گام بردارند.

قبل از اینکه شروع کنیم: دو نکته درمورد نقاط حد زیان وجود دارد - آنها باید مقدار ثابت و براساس پیپ باشند. (ممکن است که مقدار 20 الی 30 پیپ را امتحان کنید که در سیستم معاملات ساده مورد استفاده قرار می گیرند) و یا اگر تسلط بر نمودارها دارید می توانید مقداری بالاتر یا پایین تر از نقاط بالا و پایین قیمتهای بازگشتی قرار دهید.

 

تمامی استراتژی های معاملاتی که در اینجا آورده شده اند، جنبه آموزشی برای معامله گران دارد، و به هرگز به معامله گران توصیه نمی شود تا بدون تمرین در حسابهای دمو از آنها استفاده نمایند. ابتدا بایست استراتژی مورد نظر را در حساب دمو به مدت معینی تست نموده سپس در صورتی که برای شما مفید واقع شد از آنها در حسابهای واقعی استفاده نمایید.


استراتژی های معاملاتی پایه در این قسمت فهرست شده اند: (این لیست در حال تکمیل می باشد)