معامله می تواند ساده باشد، اما انجام آن آسان نیست. و معامله قطعا سخت تر هم خواهد بود اگر آن را پیچیده اش کنید. این گفته را به خاطر داشته باشید: "یک ذهن گیج کننده، هیچ فعالیتی نمی تواند انجام دهد" به عنوان یک معامله گر، شما باید، هر روز، فعال باشید. بنابراین باید از گیج شدن اجتناب کنید. بنابراین معامله را ساده بگیرید، خیلی ساده.

در این جا سه "راز" موفقیت در معاملات را بیان میکنم:

راز اول: در جهت صحیح معامله کنید

هنگامی که بازار بالا می رود باید بخرید و هنگامی که بازار پایین می آید باید بفروشید. با این روش پول بدست می آید.

راز دوم: همیشه بدانید که چه موقع از یک معامله خارج شوید
این ضروری است که بدانید چه موقع زمان مناسب برای خروج با سود است و چه موقع زمان مناسب برای خروج با ضرر است.

راز سوم: در بازاری که صحیح است معامله کنید
بازار صحیح، بازاری با روند است. همانطور که می دانید، پول در روندها به دست می آید -  بنابراین اگر در بازاری با روند معامله کنید، به طرز فوق العاده ای شانس خود را برای بدست آوردن پول افزایش خواهید داد.

حالا شما می دانید که چرا من کلمه "راز" را داخل گیومه گذاشتم. اینها اصلا "راز" نیستند. بدبختانه، اگرچه، اغلب معامله گران اهمیت این حقایق را درک نمی کنند و تمایل دارند که آنها را فراموش کنند.

معامله گران متضرر، بر روی پیدا کردن ریسک "متد جادویی" برای معاملات تمرکز می کنند و به سایت های زیادی مراجعه می نمایند و برای کتاب ها و دوره ها و بسته های نرم افزاری، صدها و هزاران دلار هزینه می کنند.

شما این اشتباهات را نکنید. معاملات خود را ساده انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که "رازهای" موفقیت در معاملات عمومیت دارند. آنها در هر بازاری کاربرد دارند، خواه شما معامله گر سهام، فیوچر، آپشن یا فارکس باشید. و آنها را در هر بازه زمانی می توان به کار برد، به همین دلیل است که آنها اینقدر قدرتمند هستند.

روی "رازها" تمرکز کنید:

  1. یاد بگیرید که چگونه تعیین کنید که بازاری بالا رونده است یا پایین رونده.
  2. یاد بگیرید که چه موقع از معامله خارج شوید، چه موقع سود کنید، و اگر بازار در جهت شما حرکت نمی کند، چه موقع آن را رها کنید.
  3. و یاد بگیرید که چگونه بازار صحیح را پیدا کنید.

به طور کلی معاملات خود را پیچیده نکنید. به اصول بچسبید. همانطور که می دانید، اگر شما نتوانید با یک "فورد" رانندگی کنید، قادر نخواهید بود که با یک "فراری" رانندگی کنید. و اگر شما نتوانید با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برانید، آنوقت نباید سعی کنید که با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برانید.

این اصل قدرتمند را بخاطر داشته باشید: از قوانین کمی استفاده کنید، آسان بگیرید تا درک کنید. این چیزی است که برنامه معاملاتی شما باید باشد.